|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#1 |
V65 Östersund
Bästa spiken? Bästa låset? Bästa 1-procentaren?
![]() ![]()
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Rent a Tent(fått stryk av två kanoner senaste st.lättare nu)avd.5 nr.10
Bästa låg%(just nu 5% avd.4 nr.2 Lischla Dunder tänkbar spik denna gång) Detta har jag kommit fram till efter 5 min snabbgenomgång av startlistor så ta det som min intuition bara
Senast redigerad av coolmanriver den 2015-01-29 klockan 22:26. |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Jag gillar 4 Edwin Hammering i lopp 2. Fin modell som visar fart. Det borde vara toppchans i ett sånt här lopp!
Visst vann 6:an i ny regi senast, men det var i ett svagt lopp. I söder dög den inget vidare. Raden därifrån är typ rejält överdriven, då den lyckats ta placeringarna mot i stort sett det sämsta skräpet som huserar i trakten. Nu har hästen dock rekordet 17 blankt och med Uffe i spets sträcker den säkert extra på sig, men jag vill ändå både tro och hoppas att Edwin lever upp till mina förhoppningar! ![]() Red: Jag ser dessutom att Elin själv kör 6:an denna gång, måste vara negativt som det känns. Senast redigerad av Voltstart den 2015-01-29 klockan 22:30. |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Svårt att se 9 Fredrik Laday torska första. går ju ner massa rejält i klass.
Andraspiken sitter just nu på 10 Rent A Tent, i avd 5. Sett bra ut i två starter för Dunder. En kusk/tränare som verkligen jag tror kommer gå en ljus framtid till mötes! 4 Edwin Sjöhammar i avd 2 har likt Voltstart skriver en vettig uppgift framför sig, kan mkt väl vara en sund spik. Någon som har koll på 10 Töff i sista? Har den varit i Sverige tidigare? 5 Elegance Brodde i fjärde har väl egentligen också en vettig uppgift. Inte favorit just nu men det bör den bli. Har iofs ingen koll på 11 Crimson Pirate, men en svensk V75-häst är det knappast. 2 Lischla Dunder är en häst jag jagat i evigheter, känns inte som den ska slå dessa motståndare heller, men till låg procent så lockar det att strecka även idag. |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Barfotaförbud på Östersund och broddtvång.
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Någon som har koll på 10 Töff i sista? Har den varit i Sverige tidigare?
Ingen koll förutom att den gjort 3 starter i Sverige tidigare... 0,1,6 som resultat. Alla starter har varit i just Östersund. Vid vinsten var den ute i ett riktigt skräplopp och vann lätt men detta pga av att ledaren hoppade på väg in på upploppet, men hade nog vunnit ändå.. Men i senaste starten på svensk mark mötte den lite tuffare hästar och räckte inte alls. |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Från Rikstoto Norge
Dagens banker 10 TØFF i V65-6 presset seg til tet etter tidvis å ha travet utvendig for lederen sist. Hesten vant lett og hadde krefter spart. Normalt skal han være helt overlegen mot de hestene han møter denne gangen. Går på detta i dag och spikar på allt |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Har inte möjlighet att vara med närmare start, så det blir en förhandsinlämning.
Ryggar Voltstart och Sheriffen och går ut med spik i 2 första... Var lite inne på Lischla Dunder och när den nämndes så fick den en given plats på kupongen. 5 Zeb Lie Star i 3:e kan vara en spik, men dubblar med 10 Höwings Star då Dunder och hästarna går bra nu. Tar med 5 häst i 4:e och 5:e. Garderar Norbaggen i sista med bl.a 1 Pilelden som är riktigt långskott och som jag egentligen inte alls kan motivera. |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Banned
|
Tror jag kommer gå på Flowstarter G. kan vara spets o slut.
Chansar i första. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Elegance Brodde till spets med en tok?pressande von kruse på utsidan borde bädda för Crimson Pirate som ser ut att gilla att gå till slut.
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Norrbaggen låter ju stenklar med Töff i sista.
Jag vill dock inte åka ut där. Streckar 3,4,6,10,12. |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Tror 6 vinner Avd 1. 8 Kan skrälla
|
|
|
|
#13 |
|
Varför lämna ryggen? Linderoth är ingen taktiker direkt....
|
|
|
|
#14 |
|
Shit vilken häst, hade ju vunnit med 10 längder från dödens, dumt och släppa, dummare att inte gå ut tidigare.
|
|
|
|
|
#15 |
|
Flowstarter var ju chanslös ovasett, Leo On Line hade ju vunnit om han inte släppt ledning, var ju nöra o springa över ledaren flera ggr. nöjd med plats och tvilling.. synd bara, hade varit finare med den som vinnare på v64
|
|
|
|
|